woensdag 18 februari 2009

Bijna de hele Appstore gratis voor alle Itouches en Iphones (BEGINNERS)

Bijna de hele Appstore gratis voor alle Itouches en Iphones

In deze Howto laat ik jullie zien hoe je bijna de hele Appstore gratis kan krijgen!
In tegenstelling tot de tutorials voor gevorderden is dit een manier die aan de ene kant veel makkelijker is, maar ook veel minder uitgebreid en het programma waarmee we gaan werken kan een aantal bugs bevatten.
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet aansprakelijk ben voor de fouten die er kunnen optreden tijdens het Hack Proces.
Ik raad sterk af om deze methode te gebruiken om gratis deze apps te krijgen. Hierdoor komen er alleen maar minder apps in de Appstore dus wees verstandig.
Ik maak deze howto om jullie de apps uit te laten testen. Het heeft me veel tijd en moeite gekost om deze how to te maken en het neemt vooral ook risicos met zich mee. Maak hier dus geen misbruik van!


Oke ter zaken!

Benodigheden:
* Gejailbreaked IPhone of ITouch met Cydia
* Een Computer met internet (Mac of Windows)

Voordat we beginnen:
* Check of je de nieuwste firmware hebt (2.2.1 op het moment)
* Check of je de nieuwste Itunes hebt (8.0 op het moment)

Stap 1:
Open Cydia -> klik op de 'Manage' tab -> klik op 'Sources'-> klik op 'Edit' -> Klik op 'Add'.
Vul hier de volgende source in:
http://cydia.hackulo.us

Stap 2:
Download eerst 'miPatch Firmware 2.2.1', dit maakt een map aan waar jouw Apps in komen in de database van je iTouch of iPhone.
Download ten tweede 'Installous', met dit programma ga je straks gekraakte Apps downloaden.

Je bent klaar!

Hoe gebruik ik Installous?

Ga naar 'Installous' -> 'Search' een App die je wilt -> Klik op de App die je wilt -> scroll naar beneden -> Klik op de nieuwste 'Version' onder 'Download' -> Klik op een source (maakt niet uit welke) -> Selecteer een 'Source' (bijv. Cucao) of klik op 'Download now' -> klik op 'Install'

Done!

Ik zeg dit nogmaals, dit hele hack proces is op eigen risico en is gemaakt om de apps uit te proberen.

Toch heel veel plezier!

(Voor vragen kan je altijd reacties plaatsen)

1 opmerking:

Teunvantveer zei

Waarom is het zo gevaarlijk dan???