maandag 29 september 2008

Bijna de hele Appstore gratis voor alle Itouches en Iphones (GEVORDERDEN)

Bijna de hele Appstore gratis voor alle Itouches en Iphones

In deze Howto laat ik jullie zien hoe je bijna de hele Appstore gratis kan krijgen!
Dit is een zeer geavanceerde maar volledige manier. Als je nog niet zo goed bent met zowel de iTouch of iPhone, dan raad ik aan de (BEGGINNERS) tutorial te volgen.
Allereerst wil ik zeggen dat ik niet aansprakelijk ben voor de fouten die er kunnen optreden tijdens het Hack Proces.
Ik raad sterk af om deze methode te gebruiken om gratis deze apps te krijgen. Hierdoor komen er alleen maar minder
apps in de appstore dus wees verstandig.
Ik maak deze howto om jullie de apps uit te laten testen. Het heeft me veel tijd en moeite gekost om deze how to te maken en
het neemt vooral ook risicos met zich mee. Maak hier dus geen misbruik van!

Oke ter zaken!

Benodigheden:
* Gejailbreaked IPhone of ITouch met Cydia
* Een Computer met internet (Mac of Windows)
* Een Itunes Account

Voordat we beginnen:
* Check of je de nieuwste firmware hebt (2.2.1 op het moment)
* Check of je de nieuwste Itunes hebt (8.0 op het moment)

Stap 1:
Ga naar http://www.xsellize.com en maak een account aan

Stap 2:
Ga naar Cydia en add deze source:
http://xsellize.com/cydia/gebruikersnaam-wachtwoord <------ Deze zijn van je gemaakte account op xsellize.com!

Stap 3: Als alles goed is ben je nu in staat het programma IPA PREP te downloaden. (kan ook IPA PREP 2 zijn) download en installeer dit programma (hiermee wordt je Iphone klaar gemaakt om de gratis apps te kunnen openen) herstart nu je apparaat

Stap 4:

Download nu VIA ITUNES een gratis App uit de appstore (Dit maakt dan een Tab in Itunes genaamd Toepassingen)
Hier ga je straks al je gedownloade apps in doen!

Stap 5:
Sync deze app die je net gedownload hebt uit je toepassingen map in Itunes als enige naar je apparaat en herstart zowel je
computer als je apparaat.

Stap 6:
Download een paar gratis apps van deze site:
http://appulo.us/appdb/

Stap 7:
Check eerst of autosync uitstaat in Itunes en sleep dan al je gedownloade apps naar de toepassingen map (als het goed is zijn de files die je versleept .ipa-files)
Sync hierna alle apps tegelijkertijd naar je apparaat. !!Ook de App die er al opstaat!!

Stap 8:
Het werk zit er bijna op...
Herstart nu je apparaat en download 1 free app uit de appstore op je apparaat zelf! (dit voorkomt de error: Cant open program xxxxx)
Herstart nu nog 1 keer je apparaat en je bent helemaal klaar.

Let op!
Stel je wilt nieuwe gekraakte apps op je iphone zetten volg dan de stappen 5 t/m 8 nog een keer. Zo zet je de nieuwe apps erbij op.

Ik zeg dit nogmaals, dit hele hack proces is op eigen risico en is gemaakt om de apps uit te proberen.

Toch heel veel plezier!

(Voor vragen kan je altijd reacties plaatsen)

5 opmerkingen:

Anoniem zei

Coole tips, maar heb je er nog meer ?

Groeten Floris

Thom Ummels zei

Ik heb de link uitgeprobeerd om mijn I-tunes zonder Visa te krijgen maar deze link bestaat helaas niet meer. Is er nog een optie misschien?

Cydia lukt me ook niet. Is hier nog een alternatief voor?

Dank je. Gr. Thom

Anoniem zei

add in cydia de volgende source:
http://cydia.hackulo.us
refresch
instaleer de mobilinstalation patch

instaleer instalous

nu download je direct de nieuwste apps gratis direct op je iphone

have fun!

Anoniem zei

Is die IPA prep nog steeds beschikbaar op de xsellize source?

Ik kan deze niet vinden.

Ik heb enkele gedownloade spelletjes op mijn pc.

Is er misschien een andere manier?

Groetjes

Sander

Anoniem zei

De IPA-prep heet soms X-IPA, die doet het dus ook