dinsdag 29 juli 2008

Howto: Jailbreak Iphone 3G (Mac)

Allereerst wil ik duidelijk maken dat ik niet verantwoordelijk ben voor de fouten die er mogelijk op kunnen treden tijdens het jailbreaken van je Iphone 3G.

Als je deze Howto goed volgt en precies doet wat ik zeg komt alles goed!
Voor vragen kan je altijd een comment plaatsen.

Jailbreak Howto


Stap 1:

Download deze firmware van apple.com (hier).

Stap 2:

Restore je Iphone met deze firmware

1) Sluit je Iphone aan op je Mac
2) Open Itunes
3) Klik op je Iphone
4) Klik op herstellen terwijl je "Ctrl" indrukt
5) Selecteer de gedownloade ispw file


Stap 3

Download Pwnagetool 2.0 (hier)

Stap 4:

Open Pwnagetool en volg de stappen.

Als je bij de stap bent "Are you legit iphone user" klik "Yes" en volgende.

(nu gaat Pwnagetool een nieuwe ispw file maken)


Stap 5:

Nu kom je aan bij een scherm om je Iphone in DFU mode te zetten.

volg de stappen precies zoals de tool zegt.

Stap 6:

Restore nu je iphone precies zoals in stap 2.

You're done!


Veel Succes!


1 opmerking:

Unknown zei

Wat een mooi artikel.

Ik denk dat ik het nu wel ga snappen. Ik vond het veel te moeilijk allemaal, maar door jou goede uitleg kan ik het als leek ook volgen. Ik ben benieuwd wat voor goede berichten je nog meer gaat schrijven.

Floris